Annyeong
Annyeong Ms Shin blog's . Im Elia Thousand thanks for the one who visited my crazy blog xD . Malaysian kpoppers . Leave your footstep at my cbox . Do follow . KPOP always fighting . Saranghae .


Chit Chat


My Post

Hundred Thanks

Template 100% : Atin Tory
Editor : Elia Tham
Help: ? ? ?
Miss old BFF
Tuesday, February 12, 2013 | 9:36 PM | 0 comments



Annyeong , gambar nih berkait dengan entry harinih . haha xD Sabar . Nak tulis lah nih . Kaki aku gatal . LOL . I MISS YOU . Miss ma old bestfriends . Tadi chat dengan dia dekat facebook . Tak sangka dia ingat aku lagi . Muka dah matured . Malu dowhh . Angella Octavia . Sedap kan nama dia ^ ^ . Dulu selalu gaduh ngan dia . LOL . Especially tarik rambut . Her hair so long . Dia tuh anak MAMI . Tapi sekarang dia dah matured . Minat KPOP pulak tuh . Super Junior . Dia pergi Music Bank dekat Jakarta Indonesia . Weyh , nak ikut jugak .

Takguna , dia dah offline . Nak chat lagi >< Takpelah , aku tunggu sampai kau online nanti kita chat k :) Dia ada big exam tahun nih so taknak kacau lah . Masa chat dahlah guna bahasa Indon . LOL . Tak ingat , so cakap apa yang aku ingat jelah . Taip BM + Indon = Alien language . Manalah cina sorang lagi nih ? Aku pun cina gak -_- Kata nak hangout tapi tak online . Tak pasal pasal esuk aku tunggu kau dekat JJ tapi bayang kau pun aku tak nampak .

New Fandom :

Kiss Me
Bana
Shawol
Exotic
Melodies

Lain aku tak ingat . hoho . Kalau aku ingat aku post lah . Now is Fangirl-ing time :) B1A4 .










Older Post | Newer Post