Annyeong
Annyeong Ms Shin blog's . Im Elia Thousand thanks for the one who visited my crazy blog xD . Malaysian kpoppers . Leave your footstep at my cbox . Do follow . KPOP always fighting . Saranghae .


Chit Chat


My Post

Hundred Thanks

Template 100% : Atin Tory
Editor : Elia Tham
Help: ? ? ?
No Other than You :)
Thursday, March 14, 2013 | 9:18 AM | 0 comments


I need therapy :) Good night . Malam xD Biasanya Elia malam2 buta baru update blog and online . Biasalah , budak rajin tolong mak dekat kedai ^ ^ . Speaker laptop Elia rosak . Kalau bukak kuat2 , suara dia macam tak sedap . LOL . Tadi masa bukak blog Aziemah , terkejut babad -.- Tiba2 , Yeah Teentop is back :P Shazmin and Aziemah ada buat post pasal friends :) hehe ^ ^ Aziemah puji tulisan Elia cantek . Bangga tak ?! Shazmin pulak kata '' kay , dia sekarang dah tak rapat sngt dgn kiteorg bcos dia always wif cina dia :( Hurmm, bialah . Manusia always berubah hati ken ? Dia totally cina sekarang . Min tak kesah pun . Atleast , ada sekali-sekala dia layan kiteorg :D tu pun da cukup ''  :'(  

Aku memang nak rapat balek ngan korang semua , the problem is the timing . LOL . Pagi , aku lepak sama tempat ngan korang . Then , masuk kelas dah tak sama melainkan hanim and ika . Rehat , korang pergi surau lepas tuh koperasi tapi aku pergi kantin . Time balik korang lalu pintu belakang sedangkan aku lalu pintu depan sbb mak aku ambik aku dekat sana . Setiap hari kita buat benda camtuh , sedih :'( Zyqa , MRSM . Farah , Tasek . Dengan problem Afiz zaem lagi . Kan best kalau kitorang boleh ambik Time machine Doraemon untuk balik ke masa darjah enam . Takpe , tahun nih aku belajar rajin2 then tahun depan boleh sama kelas ngan kau . Itu pun kalau kau tetap di Bestari and aku naik ke Bestari .

Taknak story pasal cerita sedih -.- Hanya story cerita HAPPY sahaja :) Shazmin , kau lupa nama aku ekk ? >< Elia Tham Wai Lum , not Wai Lam . haha xD Elia <-- Budak nih takde perasaan . LOL xD Jujur , tapi aku rasa aku nih jenis yang tak menghargai kawan -.- Takde hati . Time Zyqa nak pindah , Shazmin nangis . Aku , takde pape . Maybe aku rasa Zyqa hanya pindah sch , boleh jumpa lagi . Hanim nak pindah America (tipu semata mata , tak guna kau) , Ika and geng nangis . Aku , LOL -_- Mulai saat nih , aku akan cuba jadi kawan yang terbaik :) yeayy . Bangga .

Nak share , benda yang akan aku ingat selamanya ialah time aku , farah ngan min pergi RPS untuk hoki . Ada sorang minah nih suka panggil aku apa ntah , tak ingat . Time tuh kitorang tengah lari dekat padang kot , kalau tak silap . Lepas tuh , budak tuh cakap something . Min marah dia . WOOO . Hebat . Benda yang Min cakap ke budak perempuan tuh memang aku ingat sampai sekarang . Min , kalau kau tak ingat , tak kesah :P Janji aku ingat .. Harituh dekat makmal sains tetibe teringat pasal kitorang bercadang nak pergi Cameron dengan bpk Jaya then tidur rumah sedara Jaya (tak matang lagi :)) tergelak2 .

Cerita lain pulak , Elia tak suka dua budak cina nih , nama dia Ko xiu mei and Cheah zhi ching . Diorang nih dah buat banyak kejahatan -.- Elia and Mei Chen tak suka dia . haha xD tamat lah entri kali nih :) Lastly , Elia harap Elia boleh mula tau macam mana nak menghargai and menyanyangi kawan sbb Malang Tidak Berbau . Kbye :)


Older Post | Newer Post